Navigation


RSS: inlägg



- Utmaningen!

2013-01-03 @ 21:46:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Som ni nog förstått så har jag tagit tag i hälsan igen med start detta året.

Men det är inte jag ensam som kämpar. Jag har en hel grupp med mej!

Jag startade en grupp på FB som vi kallar utmaningen. Där har vi presenterat vårat hälsomål för året och peppar varandra något enormt genom att tipsa om bra frukostar, hur dagens träning gått och plublicering av bilder som är historiska och framtidsutmanande!

SÅ himla kul är det.... :) Vi har suttit nu en stund allihop och alla är helt i gasen och peppade för detta.

Jag har mina mål .... ett av dem är att avverka 63 promenader på 45min alt. 2km joggrunda samt 42 träningspass för korpen innan 2 juni.

Vad är ditt hälsomål ???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback