Navigation


RSS: inlägg



- Panik

2012-05-13 @ 22:33:31, Allmänt, , Kommentarer (3)

Vet att jag inte bloggat på länge och det finns vissa skäl till det bland annat för lite tid osv. Att blogga för mig ska va på den nivå jag tkr det är kul och jag har något att säga av intresse för andra eller bara få skriva av mig.
Ikväll är en sådan kväll.

Jag har ingen dagmatte till chino.
Jag pluggar i Tranås och han klarar sig inte själv hemma hela den tiden.
Jag har ingen bil att kunna köra honom med till någon.
Jag är fattig student som egentligen inte har råd med hunddagis.
Jag har en hund som inte tycker om att vara ensam.
Jag är ENSAMSTÅENDE.

Från att livet var underbart till ren jävla kaos.
Jag skaffade eller tog över chino 7 månader gammal tillsammans med mitt ex och allt var perfekt.
Vi växte mer till vänner och flyttade isär och jag blev ensam om Chino.
Hittade lght och flyttade nästgårds min dagmatte.
Allt var perfekt löst och nu har jag förlorat dagmatte och står ensam igen med Chino.

Lägger ut annons om dagmatte sökes på blocket men får puckade svar som att de tror att han är till salu.
Lite tröst är att jag fått en hel del många bra svar också. Men har svårt att tänka mig att bara lämna bort han hur som helst till vem som helst.

Ajaaa skit är det i alla fall. Det är nästan som man har lust att bli golddigger och hemmafru så skulle problemet vara ur världen!
Eller en annan mer hållbar och verklighetsnära lösning skulle vara toppen!



Kommentarer
Postat av: Enna

Hade jag bott närmare dig gumman hade jag gärna tagit hand om din söta hund på dagarna:) Självklart gratis.

2012-05-14 @ 01:37:28
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: johanna

hej, hur funkar han med barn?

2012-05-15 @ 13:57:49
Postat av: caroline

sälj honom ida;)

2012-05-18 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback