Navigation


RSS: inlägg



- Träning inställd

2012-03-19 @ 18:03:04, Allmänt, , Kommentarer (0)

TYVÄRR! Kom på att jag ju behövde köpa nytt gymkort om det skulle gå och jag har lite andra utgifter som måste prioriteras innan lönen kommer..
Hatar lite smått att va student ibland. MEN man lär sig hushålla med pengar, vilket jag inte riktigt gjorde innan haha.

Ikväll står det hamburgare på schemat!
Kommer recept när jag ätit...


Skulle hemskt gärna gå ut och gå men blåser satan ute och det är inget trevligt då.. Å andra sidan har jag gått 3 dgr av 4... men det spritter redan nu i benen hela tiden. Jag längtar efter att få gå ut och gå. Skönt när det är så att man inte måste "tvinga" sig ut...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback