Navigation


RSS: inlägg



- HEJ BLOGGEN !

2012-03-14 @ 22:22:18, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag har saknat dej! .... Och mina "saknade" kilon jag loosa är några back on track igen!
Såååååååååååååååååå inledde kvällen med 8km promenad runt ån med lillfis. Gick så jag fick skoskav så jag måste ha nya skor och det NU om jag ska försöka hålla i promenerandet. Även för ryggens skull.

De som inte vet så har jag en Chihuahua. En 3.5 årig hane på 3 kilo som är det ABSOLUT bästa jag vet i mitt liv!
Jag får ofta frågan eller "påståenden"
- Jaha det är en såndär hund du kan ha i väskan
- Okej, den behöver du aldrig gå med va?
- Skönt de kan ju pissa på låda
Osv osv.. ja ni förstår. Ibland har jag inte ens ork att diskutera eller argumentera, men att en chihuahua går 8 km (vilade ca 100meter i min famn) i ett kör är väl ett ganska starkt bevis på att de och är hundar som vilken annan ras som helst.
Sen att han inte rör en fena mer på hela kvällen är ju en annan grej ;) haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback