Navigation


RSS: inlägg



- Goldstar till hälsofreak!

2012-03-30 @ 21:31:38, Allmänt, , Kommentarer (0)

Såg nu att ägaren på Hälsofreak kommenterade mitt inlägg om lunchen förut

"Hej Ida!
Vad tråkigt att du inte var nöjd! :( Vi får grönsakerna dagligen och de är med all säkerhet inte gamla. Men ibland kan det, liksom när man handlar grönsaker i affären komma med något som inte är till belåtenhet. Detta ska inte hända, men med de mängderna som Hälsofreak handlar finns risken:/ Jag hoppas att du vill komma tillbaka igen och då vill vi gärna kompensera dig! Så säg till nästa gång du kommer:)
Med vänliga hälsningar Linda Bergqvist (ägare av Hälsofreak)"

Detta gör att man absolut vill komma tillbaka (även om jag gjort det ändå). Det är precis så man ska agera som företag. Sen gillade jag skarpt att de kunde hitta det just i min blogg. Där finns ett företag som är mån om sig själva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback