Navigation


RSS: inlägg



- 6km, styrketräning och Korvstroganoff!

2012-03-15 @ 20:34:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Mina första utmaningar kom idag!
1. Kakor i fikarummet på jobbet.. och 2. självklart föll lotten på mej att hjälpa till med fritidsverksamheten där vi bakade. Äppelpaj, med massa deg! Men jag nöjde mig med en kopp kaffe och ett äpple istället. Men det är sjukt med det där med inställning alltså.
MED RÄTT INSTÄLLNING ÄR MAN KAPABEL TILL Å GÖRA VAD SOM HELST! Har jag fel?

Trots lite träningsvärk i baksida ben efter promenaden igår gick jag halva dagen på jobbet och peppade för ny promenad till kvällen.

Chino hade varit lite tråkig under dagen och knappt gått ute så jag tror kanske så här i efterhand att just 8km i ett kör var för mkt för hans små ben.
Så idag blev det 6km.
Hade en del energi över när jag kom in så brassa på de bästa av mina träningslåtar:
" All off the Lights - Kanye West"
"Skrillex - Bangarang"
"Look like sex - Mike Posner"
Improviserade lite styrkeövningar med situps, rygglyft, armhävning mfl och blev riktigt varm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback