Navigation


RSS: inlägg



- Vad har jag för bär?

2012-01-25 @ 00:02:26, Allmänt, , Kommentarer (0)

Fick en frågan om vad det är för bär jag har till frukosten på morgonen.

Till denna säsongen kör jag på en fryspåse med blandade bär hallon & blåbär.
Det du bör tänka på i denna köpsituation är att se till att bären inte är sockrade. Kan finnas små nitar att gå på där.

Ett tips till är att hälla upp några av bären o en skål kvällen innan om du har bråttom på morgonen så är de tinade till du vaknar.
Sen är ju jag som jag är men jag föredrar att tina dem lite varma i micron och sen hälla på yoghurten så blir inte den så kall. Jag kan tycka det är lite otäckt ibland haha :)



Förresten !! Har ju glömt att säga att jag har beställt lite nya kokböcker för GI och LCHF ! Kan knappt sta ut med tanken att det till och med tar några dagar innan jag får dem, så då tänker jag skriva om dem och ge lite omdöme.

adlibris.se har faktiskt kampanjpris på hälsoböcker JUST NU !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback