Navigation


RSS: inlägg



- Väntar o väntar ...

2012-04-02 @ 21:25:29, Allmänt, , Kommentarer (0)

Kan jag inte få mitt betyg på tentan snart?!
Skrev ju tenta på Företagsekonomikursen förra fredagen och jag vill veta nu som påskpresent hur det gick! Kändes ju bra och jag vill veta om jag kände rätt!

Tänkte faktiskt eventuellt gå kurser inom ekonomi på universitetet sen. Jag blev rätt engagerad i företagsanalysering och sånt !

För övrigt ska jag sova nu. Cykling imorgon till jobbet står på schemat och sen blir det plugg i personlig och praktisk försäljning. Stor gruppresentation den 10:e och tenta den 12:e.
Känns ändå SKÖNT att detta är en kurs vi repeterat gång på gång så mycket sitter i ryggmärgen alla redan utan plugg :)

Godnatt sötnötter !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback