Navigation


RSS: inlägg



- Kvällens Facebook uppdatering

2012-04-07 @ 22:45:20, Allmänt, , Kommentarer (0)


Jag börjar bli gammal, Mitt ansikte är inte som det har varit och jag föredrar lguna lördagkvällar i soffan istället för röj på stan. Vad hände?


I detta inlägg menade jag inte att jag börjar bli gammal och gråhårig och pensionär.
Utan att jag kanske skulle uttryckt det "vuxen".
Jag har sett på bilder att man börjat få ett mognare utseende (för mig gammalt så det kommer upp lite linjer här och var). Ansiktet har format sig annorlunda.

Jag börjar spy på krogen (ibland bokstavligt) haha. Men numera av tanken. Just nu är min hälsa värd mer. Mina pengar är värda mer än att slängas i kassan på harrys och min personlighet och utveckling speglas inte i harrysbesök längre.

Jag har mål nu i livet som jag vill nå. och detta är personliga mål, både privata och officiella.

Nu vill jag inte att någon misstolkar detta med krogen, för detta gäller MIG inte någon annan. Ni får gääärna för mig spendera hur mkt tid ni vill :)

Jag äter rätt och jag har börjat röra på mig utanför mitt vardagliga mönster. Då vill jag ju inte förstöra det genom att konsumera alkohol. Dels blir det konstiga fyllor och varför ska man slita som ett djur och förstöra det över en natt? nononono... OM det inte är nåt riktigt viktigt att festa för.

Ajaa.. försökt att förklara mig litegranna... Och detta är som sagt för MIG och ni andra får göra precis som ni vill;)





Översta bilden är tagen 2007 och den nedre igår. 5 år. Fast det är ju klart.. nåt babyface vill jag ju inte ha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback