Navigation


RSS: inlägg



- Heeej pluttisar!

2012-04-07 @ 21:45:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Heeelt ärligt har jag mått skit i min mage idag. På grund av allt fusk.
Inte kramper men jag har mått illa. Detta är på grund av allt skit jag stoppade i mig igår. När man är mitt uppe i exempelvis en livstil med kolhydrater så märker man nog inte eller inte jag iaf hur illa magen och matsmältningen mår av kolhydrater och onyttig mat. Nu pratar inte jag bajs och gaser utan bara välbefinnandet. Eller nåt som så enkelt MÄTTNADSKÄNSLAN. Vem visste att man kunde bli mätt på flera sätt ;) hihi

Ajaa.. Måndag är det tillbaks i gamla gängor igen.


Har ni haft en bra påsk??!?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback