Navigation


RSS: inlägg



- Annandag påsk

2012-04-09 @ 23:10:26, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har jag pysslat med lite av varje behövande saker!

Sista timmen nu tog jag till att finslipa mitt material till imorgon. Imorgon ska vi ha gruppresentationer inför klassen timmesvis. Min kategori är säljande argument.

Fick höra om ett tv-program idag. Älskling du har blivit en tjockis. Vilken jävla skit rent ut sagt! Dagens medverkande var inte ens tjock i mina ögon. Några kilo för mycket kanske men långt ifrån tjock. Programmet går ut på att de får pengar utefter hur mkt personen lyckas gå ner i vikt.
"Hanna kräver att Pelle går ner 15 kilo - så att hon kan köpa nya bröst"... Tänk på de riktiga "tjockisarna" istället. De som behöver hjälp på riktigt!

Var är synen på människan på väg? Är det här en tjockis också kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback