Navigation


RSS: inlägg



- Höst

2011-10-10 @ 19:53:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Då är hösten här igen.... Bluääää! Idag har det regnat o regnat o regnat... jäkla skitväder!

Försökte att stå ut bröstsmärtor fram till lunchen idag i i skolan. De började svagt i lördags, blev värre igår och idag blev jag faktiskt riktigt fundersam.. Hade det varit hjärtinfarkt tänkte jag väl att jag varit död vid det här laget som jag väntat men fick en tid på eftermiddagen till Vårdecentralen iaf... Tog lite prov och läkarn kände o klämde lite. Läkarn kunde inte till 200% säga exakt men han trodde gott och väl att det var inflammation i led/muskelfästena i bröstet. Därför svårt att andas. Och nu till kvällen har det gått till att jag knappt kan böja mig ner.. Men men jag får vänta ut det och hoppas att det snart kommer bli bra ! Lite jobbigt med tio kilo bly känsla när jag trivs absolut bäst med allt som händer i mitt liv!

Skolan är fortfarande grym och jag trivs som fan! Hade klassfest i fredags och det var riktigt skoj... Det är troligtvis dansen från den som åsamkat inflammationen. Haha men jag bjuder på den ! :)

Ha de bäst mina vänner !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback