Navigation


RSS: inlägg



- Mumma!

2011-11-30 @ 20:10:34, Allmänt, , Kommentarer (1)



Så här blev det! Plockade fram lite "kesella-glass" jag gjort tidigare till och de var skitgott!

Blanda en burk vaniljkesella med frysta upptinade hallon, jag höftade lite och ställ sen in i frysen!


De va lite trixit att steka dessa men man kom in i det sen. De flöt gärna ut och blev svåra att vända men jag har en liten stekpanna jag stekte ena sidan på och vippade jag över den till stora pannan så höll de formen.

OBS ta inte mer än 0,5 deciliter åt gången ! :)



Kommentarer
Postat av: Emmelist

skriv gärna hur många mål per dag du äter samt hur du motionerar :) såg att jag hade fått funderingar kring detta.



Blev dom goda dom där? ser fan gött ut!

2011-11-30 @ 21:20:15
URL: http://www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback