Navigation


RSS: inlägg



- Torsdag !

2011-02-10 @ 19:15:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har jag varit effektiv må jag säga ! :)

Har jobbat, tvättat, bäddat rent i sängen, fikat med karro, sett över katten baileys. Var tänkt att ja skulle gått en promenad ikv men blidde inte så och de var tråkigt!

Det snöar..... och snöar, och snöar, har hållt på hela dagen och jag lider ! :(
Jag vill ju ha vår !<3


Imorrn är sista dagen på tolv dagar långt arbete..... Sen ledig ända till Tisdag kväll! Oj vad ja ska trivas ! :)


För övrigt går träningen bra ... men har varit tungt i veckan... mest troligt för att jag är utarbetad! Men tränat har jag gjort ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback