Navigation


RSS: inlägg



- Tillåt mej presentera...

2011-12-27 @ 18:59:05, Allmänt, , Kommentarer (0)

... MENYN till nyårsafton ! Jag kommer att ha tjejmiddag här på nyårsafton och ser fram emot det som tusan ! Har satt upp min meny idag med MYCKET inspiration från min älskade och enväldige kock Per Morberg!

Fördrink: är det tjejkväll så är det, Cosmopolitan!

Förrätt: Brocolli- och purjolökssoppa med frisk kesella-klick

Varmrätt: Oxfilé Wellington med potatisgratäng och vinbärssås

Dessert: Hemlagad jordgubbsglass med krispigt mandelflarn

Var noga att observera HEMLAGAD. Jag är en person totalt emot halvfabrikat. Självklart kan du ställa fram en packe glass på GB men är det trerätters så ska det vara seriösare än så.
Sen att ni inte hittar en enda mamma scan köttulle eller fiskpinne hemma hos mig kan ju förstärka min syn på latmans-mat!

Ja vi får se hur menyn slutar rent i action! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback