Navigation


RSS: inlägg



- Fredag!

2011-12-16 @ 11:43:08, Allmänt, , Kommentarer (1)

Halloj finisar!
Hur går det för er?
För mig har denna vecka varit en typ av katastrof om jag ska vara ärlig. Egentligen inte så grov men att ta en julgodis är katastrof i jämförelse till den dieten jag äter. Så katastrof i att glömma allt va GI/LCHF är har absolut inte gjort.

Och idag är jag så sjukt sugen på pizza! Ska man eller inte?
Att äta en dag ska ju inte göra någonting i sig men diciplinen var är den?
Ibland kan man tycka att man behöver  unna sig något för att gå vidare. Och jag lever i den filosofin att om man helt förbjuder saker så blir det hundra ggr värre. Som att säga till barn gär inte så och så gör de precis så man sa att de inte skulle göra. Stoltast av allt är jag för att jag har inte ätit nåt godis sen jag startade LCHF. Och lösgodis framför allt har varit min drog. Lakrits är min största last.


Jaja ... får la tillaga mig en god omelett med skinkost nu här för ja börjar bli hungrig ! Pizzan ska jag fundera stark över. Är jag verkligen så sugen??? Jaa de är ja... men ? :D

Har gått ner 5 kilo på 4 veckor. Lite skillnad är de väl?




Kommentarer
Postat av: Emmelist

duktig du e!!!! heja heja!!!

2011-12-16 @ 12:09:35
URL: http://www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback