Navigation


RSS: inlägg



- Black magic!

2011-12-14 @ 16:23:41, Allmänt, , Kommentarer (2)

Hej mina vänner, idag fick jag yoghurt, frön och bär med kokt ägg hemma hos mamma o pappa för jag sov där.

Till lunch blev det matlåda. Hade en bit GI pizza kvar som jag åt upp :)

I och med att jag hamnade på stan idag efter lunchen och aldrig kan gå hem utan att ha köpt nåt så fick jag bland annat med mig nåt så unikt som ett lack som tar bort blänket i målade naglar, alltså gör dem matta! Suverän produkt som går att använda på alla lacker, hur coolt är inte det? Mattade i alla fall ner mina svartmålade naglar och målade på tipparna med svart så de blev blanka. Köpte även ett set med dekorationslack och målade en fin glitterlinje längs med smilet på nageln! Så här blev dem:


Flaskan köpte jag på Kicks tror för 99:- VÄRT!



Kommentarer
Postat av: Lina

Riktigt snygga naglar! :)

2011-12-14 @ 17:35:25
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: enna

Åh vad snyggt!!:))

2011-12-14 @ 19:15:38
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback