Navigation


RSS: inlägg



- Tack för idag!

2010-09-02 @ 19:04:29, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har haft en supermysig dag idag med Mamma Emma Mormor och Farmor.. Och Chino... Han fick följa med då hundvakten balla ur i sista stund! Men de gick bra... Hade han stor del i väskan och han var lugn och harmonisk i den.
Blir bara så jävla trött på alla som ska "åååååh"-a sig och prata o klappa viska o peka o skrika o tjuta o GLO! Jag VET att jag har VÄRLDENS sötaste hund !! Hihi.. Klart de är kul att de tkr om han men man orkar liksom inte hela tiden :)

Det var de iaf... Hoppas ni kollat mina bilder nu och blivit nåt avundssjuka på vad jag handlat för jag är nöjd ! :) Enda jag saknade var liljorna som fanns förra året!


Ikväll blir de film mys ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback