Navigation


RSS: inlägg



- Lunchdejt !

2010-09-16 @ 15:37:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har haft lunchdejt med Joel på stan idag :) Blev Steves och kycklingsallad för oss ! Gott och mättande Hihi... Har hittat present också till Beccis som jag blev skitnöjd med ! Hoppas hon blir det också !
Begav oss sen till Myrorna. Hitta skitsnygga skor till bror min men de var för stora.. det var synd för de var fan snygga ! :)
Annars är de väl mkt bråte tkr jag... det bara luktar gammal när man kommer in.. Men skulle man ta en dag där med mkt tid skulle man säkert göra fynd på lite coola grejer! :)

Hann förbi bokhandeln också... Köpte två böcker ni ska få veta vad de heter senare för de minns jag inte nu.. Tänkte jag ville ha lite  nytt att fördriva tiden med nu när höstmörkret infallit sig!

Har gått och kallsvettats också... mådde bra och feberfri imorse men nu har jag 37,8.. inte mkt men man känner det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback