Navigation


RSS: inlägg



- Lördag

2010-09-11 @ 13:23:43, Allmänt, , Kommentarer (0)

Om ni inte visste är det lördag idag :)

En del av er kanske ligger hemma i fyllesjuka, en del kanske jobbar som jag eller ni andra vad gör ni en dag som denna?? :)


Jag jobbar som sagt sen var det först bestämt att åka till en kollega på inflyttningspartaj. Hade varit jätteskoj, MEN jag hinner inte. Så tråkigt men jag har rätt mycket att pyssla med. Dels är de ju plåtning på måndag och eventuellt tisdag, det ska hinnas med och tvätta, städa och helst baka lite bullar eller tårta. Mormor och morfar kommer på en första fika på onsdag. Efter sex månader men det har inte passat riktigt innan .. :)
Sen fyller ju Chino visserligen på Söndag, men tror jag tänkt dra till med ett litet kalas hihi. Såklart ! Han födelsedag är lika mkt värd som en annans ! :)

Här är han mkt välarbetade tårta på 1 årsdagen! hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback