Navigation


RSS: inlägg



- Kvällsronda!

2010-09-25 @ 01:05:59, Allmänt, , Kommentarer (0)

Skulle promenera innan jag la mig tänkte jag...
Och så hörde Tess av sig och ville mötas .. De är ju hundvakt till Zigge, en ridgeback (gigantiskt mot Chino)
Så mötte upp Tess Tobbe och Zigge... Gick en kortis och det gick bra med Chino . Han var inte alls så rädd som han varit innan för stora hundar.
Tog svängen förbi Cioccolata och Tobbe köpte kladdkaka. Så blev jag medbjuden hem till dom på kaffe. Det var jättemys ! Tack underbara människor för idag ! :)

Blev en cig på vägen hem också med Emma..


Jag älskar att bo i stan säger jag bara ! :) Gång avstånd och mm det är BRA helt enkelt.. Även om landet vore mysigt också om man hade bil men då blir de inga spontangrejer som detta !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback