Navigation


RSS: inlägg



- Favoritappar!

2010-09-24 @ 21:28:43, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har kommit över 2 st favoritappar och det är:

- Livsmedelsdatabasen. Perfekt för mig som räknar Kalorier !! Hihi
- Viktkoll. Man lägger in sin startvikt, längd, önskemål och framtida vikt och hur mycket man vill gå ner i veckan. Denna app räknar ut ditt BMI, vartefter du lägger in ny vikt så räknar den ut hur mkt procent du gått ner, hur långt du har kvar osv osv... I LOVE IT !

Perfekt för mig som nu äter efter att räkna Kalorier. Jag äter alltså mat men jag som inte är frukost människa tar en måltidsersättning istället, och det gör jag för jag tycker det är gott ! :)

Normalförbrukningen för en normalaktiv person ligger ju på 1800kcal per dag.. Jag försöker väl ligga på 1100 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback