Navigation


RSS: inlägg



- Natti

2010-10-14 @ 00:36:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nattinatt älsklingar ! :)

Eeeeeh har sett mina tre favoritprogram ikväll... :) 20-22 bästa dagen är onsdagar !

Först Bonde söker Fru
sedan Greys anatomy
och sist och BÄST Kungarna av tylösand... Kan inte låta bli att skratta hela tiden. De är så sjuka o så pinsamma men I LOVE IT ! Hahaha


Imorgon ska jag ringa skolan o be dem skjuta upp min provtid... Har inte haft varken ro eller lust eller ork att plugga .. Imorgon fyller mamsen me så finns ingen tid då heller så

Ringde vårdcentralen igår med angående att jag vill ta prover på grund av värken i kroppen och tröttheten. Då har de inte schema än för oktober?! och ber mig ringa morgonen efter för att få en tid annars skulle de skicka en kallelse.. asså svenska sjukvården är ett jävla skämt ! varför inte boka in mig dagen efter på en tid????????? Idioter..
Men vi får se, på ett sätt vill ja att de hittar nåt så man kan råda bot på tröttheten och humöret och på ett sett hoppas ja de inte hittar nåt för man vill ju va frisk ! Kan ju vara så enkelt som en vitaminbrist o då är ju jag glad ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback