Navigation


RSS: inlägg



Varma kvällar

2010-05-21 @ 23:35:29, Allmänt, , Kommentarer (2)

Jag måste ju bara påpeka vädret !

Hihi de är ju sååå varmt ! T.shirt in på sena kvällen/förnatten... när hände de sist? Ja inte va de den 21 Maj inte ! ... Är bara rädd för att sommaren kommer bli sådär kort som förra året.
Men de bestämmer Chino och jag nu att det SKA DEN INTE! hihi...

Vid kvällspromenaden tog vi vägarna genom stan. Först sprang vi på Johan Palm.. like I care haha han var lika töntig as i thought ! ;) hihi men säkert jättesnäll..:P

På vägen hem tog vi storgatan upp... Feta bilar kom cruisande och torget var FULLT med folk. Hade jag ej haft kund imorgon kan ja lova att jag suttit där med ! Om de så hade blivit i träningskläderna !



Kommentarer
Postat av: Sandra

ååhhh gud vilken fin hund du har!!!!!

2010-05-26 @ 23:34:45
URL: http://sandraallard.blogg.se/
Postat av: Sondresabrina

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-12 @ 13:43:49
URL: http://sondresabrina.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback