Navigation


RSS: inlägg



- Måndag

2010-05-24 @ 23:29:31, Allmänt, , Kommentarer (0)

Händelserika Måndag!

Morgonen började med en lite morgon promenad kring resecentrum! Det hade jag ångrat om jag inte gjort :O

Vilade lite till efteråt eftersom jag vaknade 05.30 .

12:00 Hade jag tid till tandläkarn. Rotfyllning. Tand nr 2 ! 3 Kanaler vilket ledde till en hejdundrade final vid kassan. 2000:-. Och då var de halva priset eftersom jag kommit upp i högkostnadsskyddet. Fyfan säger jag bara.

14:00 Hade jag tid hos Arne. Mmmmmmmassage. Skönt eller rättare sagt sköntont !! Man skulle kunna tro att varenda muskeljävel krympt ihop. Kanske skulle jag börja tänka på att faktiskt ta han om mig lite mer ?

15:00 Fika hos (snart) 102åriga gammelfarmor. Alltid lika mysigt att komma dit <3

17:00 Började jobbet.

21:00 Hade jag bestämt mig för att promenera de 5 kilometrarna hem som jag har så skulle jag ju slippa gå den dagliga promenaden när jag kommit hem. Regn, Regn, Regn. Inte fan stoppa det mig. Är man envis så är man. Med plaskvåta skor och kläder steg jag innanför dörren 45min senare och möttes av mig Älskling !!! Han har varit hos Emma hela dagen och fy vad jag saknat han ! Han är ju trots allt min man för livet !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback