Navigation


RSS: inlägg



- Good Day

2010-05-28 @ 11:46:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Måste bara säga att igår var bäääästa dagen! hihi... kan inte säga så mkt varför men den var bra för mig ! :)



Kvällen var helt OK.. på p.festen var det heeeela LHC event som var inbjudna och jag trodde jag kände igen alla, men ack, jag kanske kände igen 20 av 100. Igår märkte det hur många som faktiskt jobbar där. Haha.. tyckte väl att en del kategorier kunde representerats av flera. Det har tjatats om denna fest sen när de väl kommer till kritan så kommer det bara några få... synd men det är ju inte alla som kan jämt !



Jag kan nog säga att jag blir sängliggandes idag. Ryggen värker som jag vet inte vad. Kan knappt gå och när jag ligger pulserar smärtan i hela sätet/beckenet. Har tagit värktabletter fast jag vet att de inte hjälper men jag kan ju få tro det lite iaf ;)

Chino gick Lös hela vägen från stan inatt.. Med den äckligaste maten som muta men det gick bra! Inga utfall :D hihi och nu gosar han här hos mig och det är de bästa jag veeeet!



Ibland får jag agera stol åt andra hundar !! / Chino



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback