Navigation


RSS: inlägg



- Gasfot, ölfot, Gympasko!

2010-05-30 @ 00:28:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jaha de har varit en lång o härlig dag !!
Första halvan gick ju åt till Camilla och hennes dotter för att fixa fina tjejer till Camillas bröllop!
De var så vackra damerna och jag önskar det nya brudparet lycka till! :D

Andra halvan gick åt till umgänge ! Mysigt umgänge.. Chino och jag tog promenaden ner till Ån och fick se Jimmy och Andy köra Jetski! :D Jag hade också lätt åkt om det inte varit typ 5 grader i vattnet haha.
Resan fortsatte för mat, lämna doggis hemma och sedan tll Sound n Style på typ bilträff.. Många snygga bilar, karlar och mysigt brummande och feta stereos! Lite bilfärd och rondellkörning på två hjul (kunde varit;) och skratt slutade på Hamnfesten.. eller skabbfesten? haha bara medelålders fyllon och fjortisar i för högklackade skor?! Haha..
Träffade på Malin och Emelie i alla fall och jag beslöt att lämna gänget och gå med dem för en efterlängtad öl på storan. Trevligt sällskap och nästan(för) trevliga bordsgrannar. Man är inte van att folk pratar med en bara sådär... storstadssyndrom??!
Det med gympasko handlar om jag för första och sista ggn i mitt liv gått ut i gympaskor ! Haha... blir så när kvällen styrs av impulsivitet !! :D but... I LIKE !


Ligger nu upptinad i sängen och ska väl sluta min blå efter en underbar dag FÖRUTOM att min superduperfetsnygga nya sminkväska gick i tusen bitar av dålig kvalité. 1000kr i sjön men lär reklamera den ! Ett handtag borde ju hålla för ett lyft och hjulanordningen borde la sitta bättre än vad den gjorde. Jaja..

Godnatt alla underbara och dröm sött !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback