Navigation


RSS: inlägg



- Rosa Faran

2010-06-08 @ 23:30:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Blev varken promenad eller buss hem från jobbet idag. Blev en premiär cykling på min nya svinsnygga Rosa cykel !! Som pappa skaffat fram idag ! :)


Träffade Marie på vägen och när jag kom vi Å-stråket borde jag haft stängd mun och skidglasögon. Det var så mkt flygfän så att jag fick upp bilden från Mina Jag & Irene när de sitter och åker motorcykel och har alla flugorna mellan tänderna när de kommer fram. Så såg jag ut ungefär när jag var framme... Nevars men de kunde varit så ! Haha

Har haft de underbart på jobbet iaf och de är väl inte alla som arbetar i denna arbetsmiljön??



Det går som vanligt inte att vända på bilderna med min cp dator..)


Chino söker så sjukt mycket uppmärksamhet just nu. Det märks att jag varit och jobbat. Han biter mig i fötterna så det kittlas till tusen. Han lägger sig på bröstet så jag inte kan skriva på datorn, bäddar med mina kläder och är allmänt kelsjuk! Och han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söt. Jag skulle inte byta ut han mot något i världen!! Tänk att komma hem till någon som vickar som en guppi med hela kroppen av glädje och gnäller av förtjusning.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback