Navigation


RSS: inlägg



- JAG VILL ...

2010-06-02 @ 01:24:33, Allmänt, , Kommentarer (0)

...Putsa fönstrena kl 22 på kvällen! Haha och det gjorde jag.. grannar måste trott jag var dum i huvudet.. men men får man infall så får man , bäst o ta vara på dom då :D hihi....


Promenerade till tallboda förut och lilleskrutten blev ganska trött så bar han en liten bit. Är ju meningen att han ska tycka de är kul att gå på promenad också.. inte bara jobbigt. Jobbade flitigt i 4 timmar sen innan jag gick hem till mamma o pappa o hämta dogge o fick kvällsmat. :)

Hittade denna charmiga bild på Saras FB som är från förra Torsdagen ;)... Shirley Clamp-Min kärlek :D




MÅSTE köp mig en kompact kamera också så jag kan ta med o fota lite, tar ju helst inte med mig systemkameran på krogen haha.

Annat som står på inköpslistan är:
-Dator
-Tv
-Cykel
-Soffbord
-Tvbänk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback