Navigation


RSS: inlägg



- Hjälp!

2010-06-23 @ 00:59:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vad vi har uträttast hundra saker idag ! Gick nog på Plantagen i 1,5 timme och jag och H bara grämde oss över att vi inte hade hus och varsin trädgård så vi kunde köpt alla träd och buskar ! Hihi .. Jag tänkte tillbaka på min tid då jag jobbade lite på blomsterlandet. Det var ett himla kul jobb! Doftande blommor :) Tänk att floristdrömmarna bara dog... :P


Blev McD också... extrapris på flurry marräng swuiss (stavas?)...senare vattenmeloooon och mmm va gott ! började diskuteras ganska vilt om utlandsresor... farligt hihi

Ska nog köpa lite ingredienser imorgon och göra en tårta till torsdagkvällen ev... :) Lemon curd säger jag bara :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback