Navigation


RSS: inlägg



- Chino skriver

2010-06-07 @ 20:30:09, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jaa...Matte glömmer tydligen bort ibland att det faktiskt är lika mycket MIN blogg som hennes!

Och här ska ni få se vad hon gör med mig. 1 timmes promenad i regnet !

(har inte lärt mig än hur man vänder på bilder men ni får väl vända på huvudet;)

Blött var de ! Och Duscha fick jag göra när jag kom in! Sååå mkt grus tar jag väl inte med mig in?!




Men när jag kom in tröstade jag mig med mitt grisöra! Jag vet hur äckligt min matte tkr de är så jag älskar henne för att hon och moster trots allt köper ett till mig ;) och att jag hoppade upp i sängen med det till henne gillade hon nog inte hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback