Navigation


RSS: inlägg



- TRAUMA

2010-07-12 @ 20:05:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag kunde blivit värsta dagen i mitt liv !!

Jag skulle lämna älskling hos Emma och tog hissen upp. Den stannade rätt på våning 2 och jag skjuter upp hissdörren lite löst och Chino exalterad springer ut. Problemet som blir är att dörren hinner stängas innan jag själv hinner ut och tar sin resa vidare uppåt i huset. Där står jag med kopplet i handen och älskling utanför. i fullständig PANIK hittar jag stoppknappen och undrar hur FAN ja ska ta mig ur detta. Om hissen åker uppåt kommer ju Chino följa med i halsbandet och klämmas ihjäl när kopplet inte räcker längre. Får till slut tag i min mobil med ena hande fortfarande på stoppknappen. Släppte jag minsta lilla rörde sig hissen uppåt. Får tag i Emma och jag skriker i hysterisk panik i telefon att hon måste springa ut och koppla loss honom. Till slut förstår hon vad jag menar och går ut. Chino hänger lite i halsbandet och snuddar med baktassarna i golvet. Han förstår inget om vad som hänt. Jag tar chansen och åker upp. Hissen åker upp till 3an och fortsätter uppåt. "bara inte kopplet fastnar nu så hela hissen fastnar" men det gick bra i alla fall. Väl där uppe innan jag samlar mig och kommer på att jag ska åka ner igen hör jag hur personen som stått och tryckt upp hissen är nedanför och frågar vad som händer. Efter att Emma sagt det är lugnt och han gått kommer jag ner och får äntligen sätta mig ner och pusta ut. Jag fattar nog inte riktigt fortfarade att det som hände hände men det var OTROLIGT obehagligt !!!

Nu blir det att åka koppellöst i fortsättningen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback