Navigation


RSS: inlägg



- Tisdag!

2010-07-13 @ 21:38:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Efter en rätt tuff dag på jobbet slutade jag redan kl 13 och åkte och hämtade Emma sen for vi vidare till Bankekind och mormor o morfar.

Fikade och badade och jag kan säga att vattnet svalkade inte ens i sjön. Det var säkert 25 grader i vattnet ! Men de va rätt skönt för de. Kom upp från sjön och skulle lägga mig och sola, då efter en sekund kom virvelvindarna !! Det har inte blåst så mkt på jag vet inte hur länge! Lite regn och svalare luft. Det var uppskattat !!! Mycket fräschare , med tanke på att bordsfläktarna är slut överallt är de rätt skont att få sova lite svalare ikväll av naturens egen kraft.. men vädret lovade fortfarande varmt !



Imorgon blir första dagen att gå brevid på Hjälmis ! Jag har ju fått ett till jobb till min samling hihi !! Ska bli skoj ! :)



Nu blir de att försöka sova till fimlen Godsend!!



Godnatt sötisar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback