Navigation


RSS: inlägg



- Tack alla för igår !!

2010-07-04 @ 15:31:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

De va skitskoj!! :D


Kvällen började med Mig och Karro på nationernas hus. Vi va först och kunde välja vilket bord vi ville ! :D

Sen kom Andy och Elin och sällskapade.. och vi drack på rätt rejält ... BARA 29:- spänn!! :D Innan kl 20 !! :)
Efter Nachosen ser andy nån liten dessert servitören går med och frågar vad de är "Tryffel, 15kr" Säger han och Andy beställer in 3 st... och de va gott ! :D Möjligen till annan dricka men de slank ner ! :D

Senare kom de andra gänet med Viktor och lietha mfl. Jag drack upp min öl och träffade upp Rille och Ronnie.
När klockan var halv 1 kände jag de va dags att gå hem.. Skulle ju upp o jobba imorse.


Jag uppskattar såna här kvällar skitmycket ! Kändes ganska bra att bita av där vid halv ett pch må bra idag och arbeta ! Annars vet man ju hur de brukar sluta ;) hihi.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback