Navigation


RSS: inlägg



- Konstigt folk i parken !

2010-07-10 @ 03:10:01, Allmänt, , Kommentarer (0)

Kom hem nu efter jobbet och hämtat Lilleskrutten och grejen. Han skulle få kissa o bajja en sista gång då både han och jag blir ståendes i parken tittandes på samma sak. Det är nån jävel som sover i parken!! Såg inte exakt en människa men varför skulle de annars ligga täcke och kudde där?! Konstigt folk... Kanske nån som lider av inomhussvettningar ! Hihi.


Annars har jag jobbat hela dagen idag efter ett raseriutbrott igår kväll. Lasse spelade ju som jag skrev igår men 20 min efter kanske alltså : 23.20 Börjar de smattra utav bara fan utanför fönstret! Jag tittade ut för o se vad de var som lät som det skulle braka in i min lägenhet vilken sekund som helst. FYRVERKERIER ! Vilka jävla idioter får för sig att fyra av såna kl 23.20 en torsdagkväll?? Det finns de som jobbar OCH DET FINNS HUNDAR !! Chino blev helt sjuk av smällarna och låg och skaka och var precis paralyserad. Han ville inte ligga hos mig utan gick ner på golvet och la sig UNDER sängen vilket han ALDRIG gjort förut ! Jag smög på han ett par gånger och han bara låg där och skakade och tittade ut i tomma intet :( .... Klockan blev 01.15 innan jag kunde försöka sova. Med lillen under sängen... och klockan ringde 6 i morse !

Så inatt myser vi nu här i lugnet !! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback