Navigation


RSS: inlägg



- Ingen kan förstå...

2010-07-15 @ 00:12:13, Allmänt, , Kommentarer (0)

...Hur mycket det tär på mig att va ifrån mitt lilla pyre..
När han till och med slutar sova hos mig och hellre ligger under sängen eller till och med ett annat rum.
Idag när jag kom hälsade han knappt på mig och han brukar bli som vild så fort vi ses.
Han kan få mitt självförtroende i botten och stärker mitt dåliga samvete till max. Nu trotsar han sjukt mycket för att jag jobbar så mycket och jag har nog inte förstått det förrän ikväll. Jag har lovat tidigare att sköta honom med mitt liv och jag är så arg på mig själv att jag satt han i 2a prio sista 3 veckorna och jag lovar mig själv nu att det får aldrig hända igen! Det är inte nyttigt för mig heller att ha det så här. Men på måndag blir det 2 veckors semester så jag hoppas vi hittar tillbaka till varann!! Det vet jag att vi gör för det är ju för att han älskar mig som han är tjurig nu ...


Nu har han i alla fall krupit upp i sängen hos mig så ska gosa lite med han nu innan jag somnar !! <3

Det är skrutt och jag mot världen !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback