Navigation


RSS: inlägg



- Färdigt!

2010-07-16 @ 22:07:57, Allmänt, , Kommentarer (2)

Har ju glömt säga att jag är färdigbehandlad i tänderna äntligen!! Två rotfyllningar, och två andra lagningar och 14 besök sedan 2 September.... Gissa vad det kostat??

8386:- !!

Nu finns det ju en lag som säger att efter utgifter på 3000:- så får man 50% rabbatt så hade det inte funnits hade jag varit 13720:- Fattigare !!


Jag råder alla nu hädanefter att se fan till att sköt era tänder !! Och att det är tandtrådens fel att det blev så här.. Hade jag varit flitigare med den så hade jag troligtvis sluppit detta. Men nu är de över och jag är såååå fin i mun bortsett från mitt korsbett och överbett =) hihi



Länge leve plackers !! :D



Kommentarer
Postat av: nea

Fy! Detta är varför jag alltid gått till tandläkaren regelbundet. Inte bara för att det kostar mer pengar att återställa än att förhindra, men för att jag inte gillar tandläkaren och för att en av mina återkommande mardrömmar sedan jag var liten är att tappa tänderna.

2010-07-17 @ 13:37:57
URL: http://lipglosscake.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo vet.. men detta blev på 1,5 år så jag har inte slarvat med besöken har bara haft ren otur ... ;)

2010-07-17 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback