Navigation


RSS: inlägg



- 102 års kalas och getingstick?

2010-07-02 @ 02:29:22, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har jag varit på megamysigt 102 årskalas hos min älskade gammelfarmor ! :) Alltså, mammas farmor men hon är som min farmor nr 2 :)

Rätt som de är kommer lillpalten springandes och jag fångar honom för en kram och märker att han har världens bula/böld på nosryggen. Trycker på den och känner och kollar han i munnen och han reagerar på inget.. fullt så glad som han brukar så ringde Elin och rådfrågade och hon trodde att det kunde varit ett getingstick (hur han nu fick det?) och att svullnaden borde gå ner rätt snart och det gjorde den . Hade lite rapportering med dagmatte Emma under tiden jag jobbade

Så här såg han ut stackarn:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback