Navigation


RSS: inlägg



- Vilken dag !

2010-12-09 @ 22:07:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Den har varit rätt effektiv måste jag säga !

Bakat vörtbröd, kokat risgrynsgröt och kokt/griljerat julskinka ! :)

Har också hunnit med ett träningspass. ;)
Det som var mindre kul var att direkt jag klev av bussen körde 2 ambulanser förbi mig. I diket vid tågrälsen man går över till friskis, låg en man i diket kanske 2 meter från övergången. Kanske 15 meter bort stod ett tåg still. Med mindre chock och obehag i kroppen gick jag in och tränade. Efter passet läste jag på corren.se att en man blivit påkörd av tåget och förts till sjukhuset. Hoppas det går bra för han ! ... Och förra veckan ja tränade störta piloten med flygplanet. Undrar om det är jag som bringar otur:/... hoppas inte det iaf !


Nu ska ja ut med chinos på kvällskiss sen blir det nog lite film tror jag ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback