Navigation


RSS: inlägg



- Tredje Advent

2010-12-12 @ 20:04:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Då var denna helg över !!

Jag har jobbat asset av mig... Usch att helgerna är så intensiva när man jobbar... man hinner verkligen inte göra nåt annat än jobba. Men men så är det !

My och jag höll på att skratta på oss förut ! Haha! Vi gick på "dans" på friskis&svettis. Och det må jag säga var en upplevelse. Det var värt det men hade hellre pumpat ut mig i ett staionspass så jag knappt kunde gå men dansen var jobbig man blev varm o så men ingen styrka ;( Jag som har börjat gilla sit ups ! :O Tro't eller ej, jag trodde iaf aldrig att de skulle komma ur min mun haha.


Nåväl... Blev lite räkmacka till kvällis...och nu sitter man här i ensamheten. Chino är kvar hos mamma o pappa ska hämta han imorn! Miss him !

Blir nog sängen snart med en film.... Imorn blir de jobb igen... 11timmar! Buäää!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback