Navigation


RSS: inlägg



- Det spökar hos mig.

2010-08-14 @ 08:55:53, Allmänt, , Kommentarer (1)

Grabbarna låg lugnt och sov i min säng igår kväll... Vi tjejer satt och pratade i vardagsrummet tills vi hör ett kras. "vad fan välte dom nu ?" tänkte jag och gick in i sovrummet. Då hade en av mina nya ljusstakar exploderat så halva glaset ramlat ner på fönsterbrädet.... Karro bara "Ja de är  ju fredag den 13:e" . Det var alltså INTE hundarna.. Det finns ingen som helst logisk förklaring till varför lyktan gick sönder... och det va inga sprickor o den eller nåt. Så de som jag skrev en annan gång att chino sett något gå i sovrummet är nog sant !


Och jag som var så nöjd med mina lyktor !! FAN





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilket lustigt sätt att gå sönder på! Sådant av glas brukar ju alltid gå sönder i en skärva ned från glaskanten, inte ett hål i..hmm.

2010-08-14 @ 12:40:51
URL: http://lipglosscake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback