Navigation


RSS: inlägg



- kämpe!!!

2013-01-22 @ 21:02:40, , , Kommentarer (0)

Ja, jag ser mig själv som en kämpe.
Ungefär som en sådan som står inför en gren i gladiatorerna. Jag vet att motståndet är sju resor starkare än mig och jag vet att de sju resorna är långa.

Jag har i alla fall börjat min resa. Eller fortsatt på den, beror på hur man vill se det ...
Gick ju ner en del förra året och hade behållt mina -8 när 2013 tog sin början. Dessa hade jag lat-bantat med pulver lch nu vill jag gå ner resten av mina mål-kilon.
Det gör jag genom rörelse och hälsosam kost utan socker. Nåt glas vin ibland och nåt mörk choklad ibland.

Resan kändes jobbig idag. Men samtidigt motiverande. När man ligger där efter fem armhävningar , ont i axlarna. Det får mig vilja göra tio till. Och de ska va tio till om en stund. Och trettio till om ett tag och kanske 100 till sommaren???


Det är som sagt en lång resa. Men jag har ett mål, en strategi och taktiska lösningar! ... Och inte att glömma mina fantastiska vänner som gått med i min utmaning och som vill alla stöttar varann i våra individuella utmaningar!

Håll i håll i håll HÅRT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback