Navigation


RSS: inlägg



- banans

2013-01-25 @ 11:36:05, , , Kommentarer (0)

Förmiddagsmellis!

Har kommit underfund med att om jag inte äter mellis går inte viktnedgången som den ska.

Hade pendlat mellan 1-1.5 kilo tapp nu i nästan två veckor. Trots träning och rätt mat. Men jag åt inga mellanmål. Alltså mat bara tre ggr om dagen och någon frukt/nötter/mörk choklad på kvällen.

I två dagar har jag ätit frukt på dagen och keso på eftermiddagen. -0.5 på två dagar!

Får se några dagar om det håller i sig nu för då har jag ju hittat haken och då är allt alla tiders !:)


Och ja..... Banan innehåller en del kolhydrater, men det och apelsin är det jag gillar, och det är naturligt socker.
Det funkar inte att tvinga i sig saker man inte tycker om för då tappar man gnistan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback