Navigation


RSS: inlägg



- Första dagen på mitt nya liv

2012-04-16 @ 20:54:05, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja för tre veckor framåt. Gör min LIA period nu inom bilbranchen och försäljning mot företag. Första dagen idag var helt underbar. Jag är sjukt exalterad och kommer gå all in på detta. Redan börjat skriva på rapporten som ska lämnas i samband med slutet av perioden.

Blev bjuden på lunch idag med Thaibuffé.

Kvällsmat blev kycklinggrytan från frysen.
Skulle lagat matlådor ikväll men glömde bort tiden för jag fatsnade i rapporten så det får bli imorgon. Då ska jag göra en omgång squash lasagne ! :)

Kommer att jobba heltid nu vilket gör att tiden kan brista lite i matlagningen, om ni undrar varför då även bloggningen blir långsam :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback