Navigation


RSS: inlägg



- Tisdag och Hockey!

2011-12-20 @ 23:11:05, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hej mina godingar !
Har varit i skolan nästan hela dagen så blev yoghurt och frön till frulle!

Lunchen fick jag med mig en matlåda med flygande Jakob och blomkålsris. Mumma var det. Jag kan klart rekomendera att det går att frysa och är lika gott för det !

Jag fick lite spontant två fribiljetter av pappa till hockeyn ikväll. LHC- Brynäs. LHC gick hem med seger så de var ju skoj när jag för en gångs skull fick se en match. Jobbar ju alltid i kiosken annars ! :)
Min goa Johanna var med som sällskap, så kvällen bjöd på 2 kokta korvar i lite ketchup!

Imorn är de skola fram till lunch sen JULLOV! Har räknat med lite lunch här hemma eller ta med matlåda till skolan, vi får se, ska på massage på eftermiddagen så tiden får avgöra !

Hoppas ni haft en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback