Navigation


RSS: inlägg



- Försovning!

2011-12-21 @ 19:20:46, Allmänt, , Kommentarer (0)

Imorse höll jag totalt på att göra bort mig. Skulle träffa en kompis på stationen och hon ringde kl 7. Då skulle jag gått upp för två timmar sen ! Dra på sig kläder ja hittade fort som attan och springa ner till stationen. Var där kvart över. Haha.

Hann med tåget till skolan så dagen löste sig.
I och med stressen hittade jag en måltidsersättnings-shake i kylskåpet som fick bli min frukost.

Lunchen blev en ordentlig sallad på Hälsofreak, ett "fik" med bara nyttiga rätter. Kom på när jag ätit upp att jag ville ta bild på den så det kan jag tyvärr inte bjuda på!

kvällsmat har jag tyvärr inte kommit till skott med ännu, så får se vad det blir ! :)

Har ni haft en bra dag ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback