Navigation


RSS: inlägg



- Från och med 02

2010-06-22 @ 11:15:50, Allmänt, , Kommentarer (0)

Inatt tar jag ledigt äääääääääääääända fram till måndag kväll!! Då börjar 3 veckors SLIT! Har tagit på mig att jobba 

65 h vecka 26
46h vecka 27
46h vecka28.

Sen kan jag lova att ja ska ha semester v29 & 30!! Och ni som vill träffa mig ... sorry som en person en gång sa "de är fan som att boka klipptid hos dig " .... tyvärr lever jag ett sånt här liv.. nu lite att de har gått till överdrift men jag ska snart finna ro igen! Vill man ha pengar får man jobba ;) Jag vill inte leva med att vända på kronor !

Jag kommer klara mig men har sååååååååå dåligt samvete för lillkotten! :( När ska vi hinna ses? Kanske får börja med riktig kvalitetstid ! Hihi.. En sak jag vet iaf är ju att han lär ju inte göra slut med mig. Han kommer alltid va min pärla !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback