Navigation


RSS: inlägg



- 1 år med lillknodde!

2010-06-15 @ 14:16:09, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag är det ett år sen jag lärde känna Chino. Jag minns den dagen så väl.. Elin hade pratat med Joel och mig lite löst och frågat om vi var intresserade av en Chihuahua för att hon hade hört om en. Både jag och Joel var eld och lågor om att kanske få en hund. Och jag kunde ju inte släppa tanken på att de var en wauie dessutom! :D

Vi satt och fikade på stan iaf och Elin ringer och säger att hon har hunden hemma. Joel och jag i stort sett springer från fikaborden och vännerna för att få träffa lillen.

Där va han. 8 Månader och världens sötaste !! Vi tog han ut på promenad och jag var tvungen att åka och jobba... gissa om det var tråkigt ! Haha... minns också att joel sa att han redan då stått o gnällt efter mig när jag gick..

Jag har i alla fall ALDRIG ångrat att jag skaffat hund ! Många säger att man blir så upplåst med att man alltid har nåt och passa.. men jag längtar efter mind hund varje minut jag inte är med han och jag vill ju va med han och då är det ju inga problem ! Dessutom är han ju sjukt omtyckt av alla så man behöver knappt be om hundvakt! och de där ca 500:- / månaden som han kostar mig är mer värt än något annat !!

Chino har ju sin husse kvar fortfarande och ska dit o busa ons-lör ! Det kommer han älska :) hihi.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Förstår känslan helt och hållet. Tänk dig när vi var i thailand, jag var som ett vrak och längtade efter Pixie så otroligt mycket!

2010-06-18 @ 16:25:24
URL: http://lipglosscake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback