Navigation


RSS: inlägg



- Kund, konsert och fylla!

2010-08-06 @ 15:39:56, Allmänt, , Kommentarer (2)

Haha ja de va min kväll igår .. :) Gick jättebra hos kunden . Trevligt par och såå söt liten bebis :)

Bar vidare till stan och Tages hörna där morfar spelade med "Annas Trio"... Alltid lika mysigt och höra på morfar :)

Sen hem o lämna hund och så vidare till stan... började med 55an sedan platå och sist Harrys... Många drinkar och några hundralappar senare traskade man hemåt.. och VARFÖR blir man alltid dragen när man kommer hem? Haha det är ett problem jag har som jag måste reda ut ! haha


Nu har jag iaf varit o klippt och färgat håret :) 1200:- Fattigare=(



Kommentarer
Postat av: Sassa

Fin blogg ! :)



Om du kikar in på min blogg så ser du en helt sjuk bebis som röker på ett av inläggen.

2010-08-06 @ 15:49:29
URL: http://serriosabrunetter.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-08-06 @ 15:58:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback