Navigation


RSS: inlägg



- Kära läsare

2010-08-31 @ 23:10:27, Allmänt, , Kommentarer (0)

håret va GULT jag fick .... INTE platinablond.... FANFANFAN ! Lätt less ska jag ringa dem imorn o be dem skicka de ljusaste de har i retur !


Varningsklockorna börjar ringa lite känner jag. Tur att man har lite att se fram emot och inte bara vardaglig tristess, känns som jag skulle behövt ta på mig skorna och med chino promenerat stan runt o rensat huvudet lite ! Frisk luft, ensam med musiken. Bästa terapin för mig. Men knappt de har jag lust med.. och nu är de för sent.

Ska ju till Stockholm o träffa mina tjejer 7-10 oktober.. sen ska jag upp till Karlstad och min underbara Karro coh Jonas o hälsa på.. troligtvis näst sista helgen i oktober... Det ska bli skönt att åka bort. Packa väskan och dra till ny stad och hänga lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback